Loading...
; Telefon: +40 722 294 045 ; *Livrare în 1-3 zile lucrătoare

Politica de rambursare/returnare

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a bunurilor comandate

Înainte de expirarea perioadei de 14 zile aveti obligatia de a ne informa cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsele .

Ne puteti informa la adresa de e-mail contact@noacosmetics.ro

De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic formularul standard de retur :

Noacosmetics.ro confirmă Clientului, fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de maxim 2 zile lucrătoare.

  • Puteti trimite coletul cu ce curier doriti exceptand Posta Romana. Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat (ex. Sameday, Fancourier, Cargus, etc.)
  • Returul coletului cade in sarcina clientului ( atat predarea spre curier cat si plata transportului)
  • Produsele returnate trebuie sa contina etichetele inițiale intacte, și toate documentele cu care au fost livrate.
  • De asemenea produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate și însotite de toate accesoriile, cadourile, sau alte materiale cu care au fost livrate.

Va precizam ca produsele de parfumerie si cosmetica comercializate prin intermediul www.noacosmetics.ro, care au fost desigilate nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, conform prevederilor Art. 16, lit. e din OUG 34/2014, actualizata.

ARTICOLUL 16   Exceptări de la dreptul de retragere

e) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator

  • esente sau alte produse ce intra in contact direct cu pielea
  • mostre si/sau produse fara tipla de sigiliu (prevazute cu sistem roll-on sau betisor aplicator) din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă
  • Pentru a fi acceptat returul de produse, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost expediate.
  • Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
  • Nu se acceptă produsele ale cărora ambalaje prezintă urme de uzură, sigilii rupte, folie rupta/dezlipita, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice.
  • cutie adecvata
  • bule de aer sau alte materiale ce ii pot asigura produsului protectia necesara pe timpul transportului
  • Nu se acceptă produsele ambalate necorespunzator care au suferit daune in urma returnarii.
  • Restituirea sumei se face in cont bancar,
  • In conditiile in care bunurile returnate nu respecta politica de returnare ne obligam sa notificam in scris sau telefonic cumparatorul cu privire la neregulile constatate.
  • Produsele ce nu respecta cerintele de returnare vor fi retrimise iar taxa de transport va fi suportata de catre cumparatorul initial.
Meniu
ro_RORomanian
×
×

Coș